KAA

מוצר חדש – מה חשוב לזכור בעת פיתוחו?

שתף את הפוסט

מוצר חדש - מה חשוב לזכור בעת פיתוחו?

פיתוח מוצר חדש

הרבה חולמים לפתח מוצר חדש, להקים חברת סטארטאפ, להתחיל למכור את המוצר שלהם ואולי תוך זמן קצר אפילו להתחיל לראות ממנו רווחים. אבל איך לשווק מוצר? ומה כרוך בתהליך פיתוח מוצר חדש? אנחנו בחברת ק.א.א אספנו עבורכם את כל התשובות לשאלות המעניינות ביותר!

מוצר חדש מאמר | image Title highlighted New Product

פיתוח מוצר חדש

פיתוח מוצר חדש הנו תהליך לא קל בכלל, ולכן כדאי מאוד לבצע את התהליך הזה עם חברה מקצועית שתוכל לעזור לכם בכל שלבי תכנון המוצר ופיתוחו השונים. עם זאת, השאלה החשובה ביותר שצריכה לעלות לכם ישר לאחר שחשבתם על רעיון המוצר הגאוני, היא: "איך בכלל לפתח את המוצר?". לכך ישנם 5 שלבים: 

  • תחקרו את הרעיון, מוצר וקהל היעד שלכם
  • בנו, בדקו ושפרו את האב הטיפוס.
  • תכננו אסטרטגיה שיווקית ולוחות זמנים לביצועה.
  • השיקו את המוצר שלכם.
  • בדקו כיצד הקונים הפוטנציאלים מגיבים אליו (לדוגמה, האם קונים או לא? האם צריך להוריד או להעלות מחיר? עיצוב אריזה וכו') .
  • הגנו על המוצר החדש שלכם באמצעות רישום פטנטים.

כלל הברזל בפיתוח מוצר
כיצד לפתח מוצר שיעזור לכמה שיותר אנשים?

לא משנה איזה רעיון עלה לכם לראש, גם אם מדובר ברעיון הכי מיוחד ומקורי שידעה האנושות, כאן בעצם מתחיל המסע הגדול ביותר לפיתוחו של המוצר שלכם. ממש לפני שתתחילו לייצר אותו בפן הפיזי חשוב קודם כל שתענו לעצמכם על השאלה: מי צריך את המוצר שלכם, ולמה? והאם המאפיינים של המוצר שלכם אכן יכולים לתת להם מענה ראוי לכך.

לפיכך, אחד השלבים הקריטיים והמשמעותיים ביותר בתחילת הדרך בעת פיתוח מוצר חדש יהיה, השלב הראשון, שיקבע כמה קהל הלקוחות שלו צריכים או רוצים אותו.

מאפייני קהל היעד ורלוונטיות

רבים מהאנשים כלל לא מבינים כיצד הגיוני שדווקא תחילת שיווקו של מוצר חדש תתרחש כבר בראשית הדרך. בתפיסה של רבים מאיתנו, שיווק מוצר צריך לבצע רק לאחר שיש לך כמות מכירות מכובדת שלו. אך מודלים עסקיים מציגים תמונה אחרת אשר טוענת כי חובה להתחיל לעשות שיווק למוצר חדש לעשות כבר בתחילת הדרך בכדי שזה יגלה לנו 2 דברים: מאפייני קהל היעד ומידת הרלוונטיות של המוצר שלנו אליהם.

מי הם האנשים שאנו מגדירים אותם כ "קהל היעד שלנו?" זאת השאלה הכי חשובה שאתם חייבים לשאול את עצמכם בנוגע למוצר שלכם? והסיבה לכך היא פשוטה. ככל שתכירו אותם יותר, כך תדעו איך המוצר שלכם יעזור להם בחייהם (AKA – למה כדאי להם לקנות אותו)

מוצר חדש מאמר 28694618_collaboration_set_2 (1)

מוצר חדש מפתחים רק עם חברה מקצועית וותיקה

אנחנו בחברת ק.א.א נלווה אתכם בתהליך פיתוח מוצר חדש, ונמנע מכם לעשות טעויות גורליות שיכולות להשפיע לרעתכם. שנים רבות של ניסיון בתחום פיתוח מוצרים חדשים לקהלי יעד שונים, העניקו לנו את ידע וכלים ללוות יזמים המעוניינים להגיע לגדולה. השאירו פרטים באתר שלנו ונשמח ליצור עמכם קשר.

מאמרים נוספים